Annulering of verblijfsdatum wijzigen

Kan ik mijn boeking gereserveerd via een externe partij bij jullie annuleren?

Heb je jouw boeking via een externe partij gemaakt dan kunnen wij deze niet annuleren of wijzigen. Neem dan contact op met de klantenservice van de betreffende organisatie.

Kan ik mijn verblijfsdatum nog gratis wijzigen?

Het is, onder voorbehoud van onze voorwaarden, mogelijk om kosteloos je geboekte verblijfsdatum in een van onze hotels te wijzigen tot 3 of 7 dagen voor aankomst. Dit is afhankelijk van de periode waarin jouw verblijf valt.

Heb je een verblijf in een appartement van Lido Appartementen, Appartementen de Egmonden of Natuurlijk Appartementen gereserveerd? Dan kun je de verblijfsdatum kosteloos wijzigen tot 1 maand voor aankomst.

Bekijk hier onze annuleringsvoorwaarden

Toch nog vragen? Vul het contactformulier in om jouw vraag te stellen, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Kan ik mijn boeking gereserveerd via een externe partij bij jullie annuleren?

Heb je jouw boeking via een externe partij gemaakt dan kunnen wij deze niet annuleren of wijzigen. Neem dan contact op met de klantenservice van de betreffende organisatie.

Andere vraag?

Heb je niet gevonden wat je zocht of nog een andere vraag? Ga dan naar onze klantenservice pagina en selecteer een ander onderwerp of stel je vraag aan ons via het contactformulier.