Reserveren

Het lukt mij niet om mijn reservering te maken. Kunnen jullie helpen?

Heb je hulp nodig bij het maken van een reservering of wil je liever telefonisch reserveren? We helpen je graag, neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000 of vul het contactformulier in, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Hoe kan ik reserveren?
Een reservering maken kan zowel online als telefonisch. Daarnaast is het mogelijk om bij de receptie van het hotel te reserveren. Het maken van de reservering is onder voorbehoud van beschikbaarheid.

 

Online reserveren

Een online reservering maken is heel eenvoudig:

  1. Selecteer de gewenste aanbieding, hotelkamer of appartement. Klik op 'Prijzen en beschikbaarheid' of ‘Deze kamer reserveren’.
  2. Kies de gewenste aankomst- & vertrekdatum, aantal kamers en aantal personen. Klik op 'Bekijk beschikbaarheid'.
  3. Selecteer de gewenste kamer en klik op de button ‘Selecteer’.
  4. Voeg eventuele extra’s toe aan de reservering en klik op ‘volgende’ om jouw gegevens door te geven.
  5. Vul jouw naw-gegevens in of log-in met je account. Klik op 'Ik wil mijn boeking controleren'.
  6. Controleer de reservering, kies jouw betaalmethode* en klik op ‘Ik wil betalen’. 

Wanneer je alle stappen doorlopen hebt ontvang je een reserveringsbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.

* Heb je gekozen voor een online betaalmethode? Selecteer je bank en volg de instructies om de betaling af te ronden.
* Heb je gekozen voor ‘Betalen bij aankomst’? Dan vragen we je om het totaalbedrag bij incheck te voldoen.

 

Telefonisch reserveren

Heb je vragen over je reservering of  wil je liever telefonisch reserveren? We helpen je graag, neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000.

Ik heb geen bevestiging van mijn reservering gekregen
Na een afgeronde reservering sturen we je een reserveringsbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.
Heb je geen bevestiging ontvangen? Check of de bevestiging in de spam of ongewenste e-mail terecht is gekomen. Is de bevestiging niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via +31 (0)72750 2000 of vul het contactformulier in.
Ik heb gereserveerd via een externe partij maar geen bevestiging gekregen

Heb je via een externe partij gereserveerd en geen bevestiging gekregen? Neem dan contact op met de klantenservice van de betreffende organisatie.

Is online reserveren en betalen veilig?

Je kunt veilig je online reservering maken via de website van Hotel in Egmond. Gegevens worden versleuteld verzonden over een beveiligde verbinding. Dit kun je zien aan het gesloten slotje in de adresbalk.

We behandelen jouw gegevens  zeer zorgvuldig en houden ons aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Bekijk hier ons Privacy Statement

Kan ik achteraf een kamer-upgrade boeken?

Dit is afhankelijk van de beschikbaarheid. We helpen je graag, neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000 om de mogelijkheden te bespreken. Of vul het contactformulier in om jouw wensen door te geven, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Kan ik achteraf extra nachten bijboeken?

Dit is afhankelijk van de beschikbaarheid. We helpen je graag, neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000 om de mogelijkheden te bespreken. Of vul het contactformulier in om jouw wensen door te geven, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Kan ik achteraf extra’s aan mijn reservering toevoegen?

We helpen je graag, neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000. Of vul het contactformulier in om jouw wensen door te geven, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Kan ik mijn boeking gereserveerd via een externe partij bij jullie annuleren?

Heb je jouw boeking via een externe partij gemaakt dan kunnen wij deze niet annuleren of wijzigen. Neem dan contact op met de klantenservice van de betreffende organisatie.

Kan ik mijn verblijfsdatum nog gratis wijzigen?

Het is, onder voorbehoud van onze voorwaarden, mogelijk om kosteloos je geboekte verblijfsdatum in een van onze hotels te wijzigen tot 3 of 7 dagen voor aankomst. Dit is afhankelijk van de periode waarin jouw verblijf valt.

Heb je een verblijf in een appartement van Lido Appartementen, Appartementen de Egmonden of Natuurlijk Appartementen gereserveerd? Dan kun je de verblijfsdatum kosteloos wijzigen tot 1 maand voor aankomst.

Bekijk hier onze annuleringsvoorwaarden

Toch nog vragen? Vul het contactformulier in om jouw vraag te stellen, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Wat zijn jullie annuleringsvoorwaarden?

Het is, onder voorbehoud van onze voorwaarden, mogelijk om kosteloos je verblijfsdatum te wijzigen of om gratis te annuleren tot 3 of 7 dagen voor aankomst. Dit geldt alleen voor een reservering in een van onze hotels en is daarnaast afhankelijk van de periode waarin jouw verblijf valt.

  • Tot 72 uur vóór de aankomstdag kun je de reservering gratis annuleren. Daarna 100% annuleringskosten.
  • Meer dan 24 uur voor aankomst kun je eenmalig de boeking kosteloos wijzigen. Binnen 24 uur voor aankomst ben je gehouden € 25,- wijzigingskosten aan ons te betalen.

 Voorwaarden

  • Dit geldt voor reserveringen die je rechtstreeks bij ons hotel boekt (niet bij reservering via een boekingskantoor).
  • Deze annuleringsvoorwaarden zijn niet geldig bij de (non-refundable) Last Minute Aanbieding.

Appartementen

Heb je een verblijf in een appartement van Lido Appartementen, Appartementen de Egmonden of Natuurlijk Appartementen gereserveerd? Dan kun je jouw reservering kosteloos wijzigen of annuleren tot 1 maand voor aankomst.

Toch nog vragen? Vul het contactformulier in om jouw vraag te stellen, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Zijn er extra boekingskosten verbonden aan het maken van een reservering?

Hotel In Egmond is geen tussenpersoon, maar eigenaar van uw vakantieverblijf, wij rekenen dan ook geen extra kosten. Onder Hotelinegmond.nl vallen verschillende hotels en appartementen aan de Noord-Hollandse kust, namelijk: Hotel Zuiderduin, Strandhotel Golfzang, Hotel Mare Liberum, Hotel de Vassy, Hotel de Boei, Hotel Neptunus, Appartementen de Egmonden, Lido Appartementen en Natuurlijk Appartementen in Egmond aan Zee en Strandhotel Het Hoge Duin in Wijk aan Zee.

Lees verder over Hotel in Egmond

Verblijf

Bij welke hotels kan ik mijn hond meenemen?

Bij welke hotels kan ik mijn hond meenemen?

Een aantal van onze accommodaties beschikt over speciale kamers/appartementen waar honden (maximaal 2) welkom zijn. Je kunt je hond, onder voorbehoud van beschikbaarheid, meenemen naar:

Voor het meebrengen van jouw hond, hulphonden uitgezonderd, vragen wij een toeslag. Belangrijk: om teleurstellingen te voorkomen is het noodzakelijk om jouw hond tijdig vooraf aan te melden bij het hotel/appartement.

*Hulphonden mogen gratis mee

Hoe laat kan ik in- en uitchecken?

Je kamer is beschikbaar vanaf 15.00 uur op de dag van aankomst. Uitchecken kan bij vrijwel al onze appartementen en hotelkamers tot 10.30 uur.

Verblijf je in de suite van Hotel Zuiderduin? Dan heb je tot 12.00 uur de tijd om uit te checken.

Ik moet eerder naar huis. Kan ik geld terugkrijgen?

Alleen indien bij ons een annuleringsverzekering is afgesloten, is in bepaalde gevallen terugbetaling mogelijk. Bekijk belangrijke informatie over de annuleringsverzekering zoals: de omvang van de dekking, de voorwaarden, uitkering en plichten van de verzekeringsnemer.

In geval het verblijf via een andere partij geboekt is, is er geen annuleringsverzekering afgesloten bij Hotel in Egmond. Mocht je bij een andere partij verzekerd zijn adviseren wij om daar de niet genoten overnachting te declareren. Indien een bewijs van vervroegd vertrek nodig is dan voorzien wij daar graag in.

Is het ontbijt inbegrepen?

Het ontbijt is inbegrepen bij het verblijf in een hotelkamer in onze hotels.

Tijden ontbijt:

  • Hotel Zuiderduin: tussen 07.30 en 10.30 uur
  • Strandhotel Golfzang: tussen 07.00 en 10.30 uur
  • Hotel de Boei: tussen 08.00 en 10.30 uur
  • Hotel de Vassy: tussen 08.30 en 10.30 uur
  • Hotel Mare Liberum: tussen 08.30 en 10.30 uur
  • Hotel Neptunus: tussen 08.30 en 10.30 uur
Kan ik gratis parkeren in Egmond aan Zee?

In Egmond aan Zee geldt betaald parkeren:

  • 1 maart tot 1 november, van 10.00 tot 19.00 uur.
  • 1 november tot 1 maart, op zaterdag en zondag van 10.00 tot 19.00 uur (per 1 januari 2023). Overige dagen geldt vrij parkeren.

Bekijk hier de plattegronden met parkeerzones.

Sommige accommodaties van Hotel in Egmond beschikken over een eigen parkeergelegenheid. Andere accommodaties stellen tegen betaling een digitale parkeervergunning beschikbaar. Hier kun je lezen wat van toepassing is bij het hotel of appartement van uw voorkeur.

Kan ik mijn auto bij het hotel parkeren?
  • Hotel Zuiderduin
    Gasten van Hotel Zuiderduin kunnen gratis gebruik maken van ons parkeerdek of parkeergarage. Dit is op basis van beschikbaarheid. Belangrijk: op last van de brandweer is het niet toegestaan om elektrische auto’s in onze garage te parkeren. Je kunt jouw elektrische auto op ons parkeerdek parkeren.

  • Strandhotel Golfzang
    Gasten van Strandhotel Golfzang kunnen parkeren in de parkeergarage van Golfzang op basis van beschikbaarheid, voor €14,00 per nacht. Uitzondering hierop is het parkeren van elektrische auto's: op last van de brandweer is het niet toegestaan om elektrische auto’s in onze garage te parkeren. Je kunt jouw elektrische auto buiten het hotelterrein parkeren door middel van een digitale parkeervergunning, verkrijgbaar via de hotelreceptie, dit kost €7,00 per nacht.

  • Hotel De Dennen
    Gasten van Hotel De Dennen kunnen parkeren in de parkeergarage of buiten op de oprit voor €7,00 per nacht. Dit is op basis van beschikbaarheid. Op last van de brandweer is het niet toegestaan om elektrische auto’s in onze garage te parkeren. Let op: de doorrijhoogte van de parkeergarage is 2 meter waardoor een bus, auto met dakkoffer of fietsen op de fietsendrager niet kunnen parkeren in de parkeergarage. Heeft de auto een lage bumper of fietsendrager laag boven de grond, dan is de parkeergarage niet te gebruiken vanwege de steile inrit. In dat geval kunnen auto's parkeren op de oprit of buiten het hotelterrein parkeren. Via de receptie kan er een parkeervergunning aangevraagd worden, dit kost €7,00 per nacht.

  • Hotel de Boei, Hotel de Vassy, Hotel Mare Liberum en Natuurlijk Appartementen
    Gasten van Hotel de Boei, Hotel de Vassy, Hotel Mare Liberum en Natuurlijk Appartementen kunnen buiten het hotelterrein parkeren door middel van een digitale parkeervergunning via de hotelreceptie. Per hotelkamer is er één parkeervergunning beschikbaar, dit kost €7,00 per nacht.

  • Lido Appartementen
    Lido Appartementen beschikt over een eigen parkeerterrein. Per appartement bieden wij één parkeerplaats aan. Hier zijn geen parkeerkosten aan verbonden.

  • Appartementen de Egmonden
    Appartementen de Egmonden beschikt over een parkeergarage. Gasten van de Egmonden kunnen hier gratis parkeren o.b.v. beschikbaarheid. Belangrijk: op last van de brandweer is het niet toegestaan om elektrische auto’s in de garage van de Egmonden te parkeren. Je kunt je elektrische auto op het parkeerdek van de Egmonden parkeren.

Waar kan ik in- en uitchecken?

Hotel Zuiderduin:
Bij Hotel Zuiderduin kunt u 24/7 in- en uitchecken.

Strandhotel Golfzang:
Bij strandhotel Golfzang kunt u 24/7 in- en uitchecken.

Lido appartementen en Hotel de Boei:
U kunt inchecken bij de receptie van Hotel de Boei als u verblijft in één van de Lido appartementen. Hotel de Boei bevindt zich tegenover Lido appartementen. De receptie van Hotel de Boei is op vrijdag geopend tot 19:00 uur, op de overige dagen tot 17:00 uur. Buiten deze openingstijden kunt u inchecken bij Hotel Zuiderduin, gelegen aan Zeeweg 52 in Egmond aan Zee.

Appartementen de Egmonden:
De receptie van De Egmonden is in het hoogseizoen geopend op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur, buiten het hoogseizoen op maandag en vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. Op alle andere dagen/tijden dient u in te checken bij Hotel Zuiderduin, Zeeweg 52 in Egmond aan Zee.

Natuurlijk Appartementen:
U kunt inchecken bij de receptie van Hotel Zuiderduin, Zeeweg 52 in Egmond aan Zee. Ook voor het uitchecken vragen wij u om naar Hotel Zuiderduin te gaan.

Hotel de Boei:
De receptie van Hotel de Boei is op vrijdag geopend tot 19:00 uur, op de overige dagen tot 17:00 uur. Buiten deze openingstijden kunt u inchecken bij de receptie van Hotel Zuiderduin, Zeeweg 52 in Egmond aan Zee.

Hotel de Vassy:
De receptie van Hotel de Vassy is op vrijdag geopend tot 19:00 uur, op de overige dagen tot 17:00 uur. Buiten deze openingstijden kunt u inchecken bij Strandhotel Golfzang, Boulevard Noord 8 in Egmond aan Zee.

Hotel Neptunus:
U kunt inchecken bij de receptie van Hotel Zuiderduin, Zeeweg 52 in Egmond aan Zee. Ook voor het uitchecken vragen wij u om naar Hotel Zuiderduin te gaan.

Hotel Mare Liberum:
U kunt inchecken bij de receptie van Hotel Zuiderduin, Zeeweg 52 in Egmond aan Zee. Ook voor het uitchecken vragen wij u om naar Hotel Zuiderduin te gaan.

Wat zijn de openingstijden van de faciliteiten?

Kijk voor de openingstijden van de verschillende faciliteiten op de openingstijdenpagina.

Of kijk voor meer informatie op de website van:

Welke faciliteiten zijn gratis?
  • Verblijf je in Hotel Zuiderduin dan kun je gratis gebruikmaken van het zwembad.
  • Verblijf je in Strandhotel Golfzang dan kun je gratis gebruikmaken van de saunaruimte van Strandhotel Golfzang
Zijn honden toegestaan op de hotelkamer?

Een aantal van onze accommodaties beschikt over speciale kamers/appartementen waar honden (maximaal 2) welkom zijn. Je kunt je hond, onder voorbehoud van beschikbaarheid, meenemen naar:

Voor het meebrengen van jouw hond, hulphonden uitgezonderd, vragen wij een toeslag. Belangrijk: om teleurstellingen te voorkomen is het noodzakelijk om jouw hond tijdig vooraf aan te melden bij het hotel/appartement.

*Hulphonden mogen gratis mee

Betalingen

Geven jullie kinderen korting?

Per 1-01-2024: Kinderen t/m 14 jaar verblijven in onze hotels tegen een gereduceerd tarief. Het kortingspercentage is afhankelijk van het kamertype:

  • Verblijf in een 2-persoonskamer: 25% korting voor kinderen t/m 14 jaar.
  • Verblijf in een 3- of 4-persoonskamer: 50% korting voor kinderen t/m 14 jaar.
Het afgeschreven bedrag klopt niet, wat moet ik doen?

Indien het afgeschreven bedrag niet overeenkomt met jouw boeking dan verzoeken wij je vriendelijk om contact op te nemen met de afdeling reserveringen zodat we het kunnen uitzoeken. Dit kan door het contactformulier in te vullen. Daarnaast zijn wij telefonisch te bereiken via 072 750 2000.

Het bedrag op de bevestiging klopt niet, wat moet ik doen?

Indien het bedrag op de bevestiging afwijkt dan kun je het beste contact opnemen met de afdeling reserveringen. Dit kan door het contactformulier in te vullen. Daarnaast zijn wij telefonisch te bereiken via 072 750 2000.

Ik heb al geboekt maar nu is er een aanbieding. Krijg ik korting?

Dit is helaas niet mogelijk. Wij bieden op diverse momenten aanbiedingen, waaronder last minutes. Om teleurstellingen te voorkomen proberen wij om zo vroeg mogelijk te communiceren over onze aanbiedingen in de nieuwsbrief en op social media.

Ik heb na betaling geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Afhankelijk van de beschikbaarheid van de benodigde gegevens, is dat binnen 14 dagen.

Toch nog vragen? Vul het contactformulier in om jouw vraag te stellen, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Is de toeristenbelasting inbegrepen bij de prijs?

Alle op onze websites genoemde prijzen voor overnachtingen zijn inclusief toeristenbelasting en -heffingen.

Waarom verschilt de prijs van een kamer?

De prijs van een hotelkamer hangt af van een aantal factoren. Een belangrijke factor is het seizoen, zo werkt de hotelbranche met laag-, midden- en hoogseizoen; waarbij in het hoogseizoen de hoogste prijzen worden berekend.

Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Wij accepteren: iDEAL, creditcard (Maestro, MasterCard, Visa) en contante betaling (pin).

Speciale wensen

Hoe kan ik een babybedje reserveren?

Wil je een babybedje (€ 7,50 per nacht) reserveren? Neem dan contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000 of vul het contactformulier in, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Hoe kan ik reserveren bij Restaurant Zuiderduin?

Wil je graag een (extra) reservering maken voor een diner of arrangement bij Restaurant Zuiderduin? Gasten van hotels en appartementen van HotelinEgmond.nl zijn welkom bij Restaurant Zuiderduin. Reserveren kan telefonisch via 072-7502000 of stuur een e-mail naar info@restaurantzuiderduin.nl.

Ik ben slecht ter been. Welke hotels zijn geschikt voor mij?

Bij Hotel Zuiderduin en bij Appartementen de Egmonden vind je rolstoeltoegankelijke kamers en appartementen met de benodigde aanpassingen voor een zorgeloos verblijf.

Kan ik de bowling bijboeken?

Het is niet mogelijk om tijdens je online-boeking een reservering voor de bowling toe te voegen. Reserveren kan bij de receptie van Hotel Zuiderduin, telefonisch via 072 750 2040, via het aanvraagformulier op de website van Lucky Strike Bowling of door een e-mail te sturen naar info@luckystrikebowling.nl.

Kan ik een diner bijboeken?

Boek je een verblijf bij Hotel Zuiderduin dan kun je het dinerbuffet eenvoudig toevoegen aan jouw online reservering. Nadat je een kamer en datum geselecteerd hebt voeg je bij ‘Extra’s’ het dinerbuffet op de gewenste datum toe.

Kan ik een saunabezoek bijboeken?

Boek je een verblijf bij Hotel Zuiderduin dan kun je een saunabezoek eenvoudig toevoegen aan jouw reservering. Nadat je een kamer en datum geselecteerd hebt voeg je bij ‘Extra’s’ het saunabezoek op de gewenste datum toe. Verblijf je in een van onze andere accommodaties neem dan contact op met Zenmoodz via 072 750 2060 en info@zenmoodz.nl.

Kan ik een wellness-afspraak bijboeken?

Het is niet mogelijk om tijdens je online-boeking een wellness-afspraak toe te voegen. Reserveren en informatie via 072 750 2060 en info@zenmoodz.nl.

Kan ik eerder inchecken?

Dit is op aanvraag mogelijk, echter op basis van beschikbaarheid. Neem hiervoor contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000 of vul het contactformulier in, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Kan ik fietsen bijboeken?

Heb je geen eigen fiets mee? Dan kun je in Hotel Zuiderduin terecht bij BikeMike. Naast (elektrische) fietsen kun je hier ook tandems, elektrische rolstoelfiets of een strandrolstoel huren. Kijk op de website van BikeMike voor meer informatie.

Kan ik later uitchecken?

Dit is mogelijk op basis van beschikbaarheid. Neem hiervoor contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000 of vul het contactformulier in, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Kan ik mijn hulphond meenemen?

Een aantal van onze accommodaties beschikt over speciale kamers/appartementen waar honden (maximaal 2) welkom zijn. Je kunt je hulphond meenemen naar:

Hulphonden mogen gratis mee. Belangrijk: om teleurstellingen m.b.t. beschikbaarheid te voorkomen, dien je jouw hond tijdig vooraf aan te melden bij het hotel. 

Groepen

Kan ik ook voor een groep boeken?

Ja, dit is op aanvraag mogelijk. We helpen je graag, neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000 om de mogelijkheden te bespreken. Of vul het contactformulier in om jouw wensen door te geven, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Zijn er speciale tarieven of groepskortingen?

Neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000 om de mogelijkheden te bespreken. Of vul het contactformulier in, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Zakelijk

Ik wil graag de zakelijke mogelijkheden bespreken. Hoe kom ik met jullie in contact?

Zuiderduin biedt een zee aan mogelijkheden. Neem gerust en vrijblijvend contact op met onze salesafdeling: sales@zuiderduin.nl of 072 750 2020. Of vul het contactformulier in.

Kan ik ook voor een groep boeken?

Ja, dat is mogelijk. Neem gerust en vrijblijvend contact op met onze salesafdeling voor meer informatie: sales@zuiderduin.nl of vul het contactformulier in, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op

Kan ik wekelijks kamers huren voor mijn personeel?

Ja dat is mogelijk. Neem gerust en vrijblijvend contact op met onze salesafdeling om de mogelijkheden te bespreken: sales@zuiderduin.nl of vul het contactformulier in, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Kunnen faciliteiten/het hotel in totaal worden afgehuurd?

Ja, dit is mogelijk op basis van beschikbaarheid en een minimum aantal personen. Vraag naar de voorwaarden via sales@zuiderduin.nl of via ons contactformulier.

Wat is de grootste zaalcapaciteit?

In Hotel Zuiderduin bevindt zich de zaal met de grootste capaciteit: de Zuiderduinzaal, deze zaal met een oppervlakte van 1000 m² heeft een capaciteit tot wel 800/1500 personen. Dit is echter afhankelijk van de opstelling.

Naast de Zuiderduinzaal beschikt het hotel ook over de Abdijzaal (50-180 personen), de Lamoraalzaal (120-350 personen), the Ritz (250-350 personen) en een groot aantal zalen met een capaciteit tussen de 10-120 personen.

Welke zakelijke faciliteiten kunnen jullie bieden?

Hotel Zuiderduin beschikt over een groot aantal vergaderzalen, variërend van 30 tot 1000 m², te reserveren in diverse opstellingen. De zalen zijn te reserveren voor: vergaderingen, feestavonden, beurzen, diners. Onze vergaderzalen zijn standaard voorzien van een beamer met projectiescherm, geluidsvoorziening voor de laptop, telefoon, WIFI, flipover, whiteboard met bijbehorende stiften, notitieblokjes, pennen en naamkaartjes. Een aantal zalen heeft extra mogelijkheden en faciliteiten. Neem gerust en vrijblijvend contact op met onze salesafdeling voor meer informatie: sales@zuiderduin.nl of via ons contactformulier.

Algemeen

Hoe kom ik bij mijn hotel of appartement?

Op de website van het door jou gereserveerde hotel of appartement staat een routebeschrijving.

Ik ben iets kwijtgeraakt/vergeten. Hebben jullie het gevonden?

Ben je iets vergeten of kwijtgeraakt tijdens jouw verblijf in een hotel of appartement van Hotel in Egmond? Laat het ons weten via het Lost and Found formulier. Geef aan waar en wanneer je bij ons te gast was en beschrijf zo gedetailleerd mogelijk het verloren voorwerp.

Naar het formulier

Ik heb een andere vraag. Hoe neem ik contact met jullie op?

Staat jouw vraag er niet bij? Je kunt je vraag stellen via het contactformulier. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar op +31 (0) 72 750 2000.

Ik heb een klacht. Aan wie kan ik het doorgeven?

Verblijf je nog in het hotel en heb je een klacht? Dat is vervelend, we lossen het graag voor je op. Geef je bevinding door aan de medewerkers van de receptie zodat wij meteen stappen kunnen zetten om het issue op te lossen. Verblijf je niet meer in het hotel? Vul dan het klachtenformulier in en geef aan waar en wanneer je bij ons te gast was en beschrijf gedetailleerd jouw klacht.

Naar de klantenservice

Wat zijn de contactgegevens van Hotel in Egmond?

Zeeweg 52
1931 VL Egmond aan Zee
service@hotelinegmond.nl
072 750 2000

Wie of wat is Hotel in Egmond?

Onder Hotelinegmond.nl vallen verschillende hotels en appartementen aan de Noord-Hollandse kust, namelijk: Hotel Zuiderduin, Strandhotel Golfzang, Hotel Mare Liberum, Hotel de Vassy, Hotel de Boei, Hotel Neptunus, Appartementen de Egmonden, Lido Appartementen en Natuurlijk Appartementen in Egmond aan Zee en Strandhotel Het Hoge Duin in Wijk aan Zee. 

Lees verder over Hotel in Egmond