Vragen over betalingen

Het afgeschreven bedrag klopt niet, wat moet ik doen?

Indien het afgeschreven bedrag niet overeenkomt met jouw boeking dan verzoeken wij je vriendelijk om contact op te nemen met de afdeling reserveringen zodat we het kunnen uitzoeken. Dit kan door het contactformulier in te vullen. Daarnaast zijn wij telefonisch te bereiken via 072 750 2000.

Het bedrag op de bevestiging klopt niet, wat moet ik doen?

Indien het bedrag op de bevestiging afwijkt dan kun je het beste contact opnemen met de afdeling reserveringen. Dit kan door het contactformulier in te vullen. Daarnaast zijn wij telefonisch te bereiken via 072 750 2000.

Ik heb al geboekt maar nu is er een aanbieding. Krijg ik korting?

Dit is helaas niet mogelijk. Wij bieden op diverse momenten aanbiedingen, waaronder last minutes. Om teleurstellingen te voorkomen proberen wij om zo vroeg mogelijk te communiceren over onze aanbiedingen in de nieuwsbrief en op social media.

Ik heb na betaling geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Afhankelijk van de beschikbaarheid van de benodigde gegevens, is dat binnen 14 dagen.

Toch nog vragen? Vul het contactformulier in om jouw vraag te stellen, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Is de toeristenbelasting inbegrepen bij de prijs?

Alle op onze websites genoemde prijzen voor overnachtingen zijn inclusief toeristenbelasting en -heffingen.

Waarom verschilt de prijs van een kamer?

De prijs van een hotelkamer hangt af van een aantal factoren. Een belangrijke factor is het seizoen, zo werkt de hotelbranche met laag-, midden- en hoogseizoen; waarbij in het hoogseizoen de hoogste prijzen worden berekend.

Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Wij accepteren: iDEAL, creditcard (Maestro, MasterCard, Visa) en contante betaling (pin).

Andere vraag?

Heb je niet gevonden wat je zocht of nog een andere vraag? Ga dan naar onze klantenservice pagina en selecteer een ander onderwerp of stel je vraag aan ons via het contactformulier.