Overige vragen

Hoe kom ik bij mijn hotel of appartement?

Op de website van het door jou gereserveerde hotel of appartement staat een routebeschrijving.

Ik ben iets kwijtgeraakt/vergeten. Hebben jullie het gevonden?

Ben je iets vergeten of kwijtgeraakt tijdens jouw verblijf in een hotel of appartement van Hotel in Egmond? Laat het ons weten via het Lost and Found formulier. Geef aan waar en wanneer je bij ons te gast was en beschrijf zo gedetailleerd mogelijk het verloren voorwerp.

Naar het formulier

Ik heb een andere vraag. Hoe neem ik contact met jullie op?

Staat jouw vraag er niet bij? Je kunt je vraag stellen via het contactformulier. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar op +31 (0) 72 750 2000.

Ik heb een klacht. Aan wie kan ik het doorgeven?

Verblijf je nog in het hotel en heb je een klacht? Dat is vervelend, we lossen het graag voor je op. Geef je bevinding door aan de medewerkers van de receptie zodat wij meteen stappen kunnen zetten om het issue op te lossen. Verblijf je niet meer in het hotel? Vul dan het klachtenformulier in en geef aan waar en wanneer je bij ons te gast was en beschrijf gedetailleerd jouw klacht.

Naar de klantenservice

Wat zijn de contactgegevens van Hotel in Egmond?

Zeeweg 52
1931 VL Egmond aan Zee
service@hotelinegmond.nl
072 750 2000

Wie of wat is Hotel in Egmond?

Onder Hotelinegmond.nl vallen verschillende hotels en appartementen aan de Noord-Hollandse kust, namelijk: Hotel Zuiderduin, Strandhotel Golfzang, Hotel Mare Liberum, Hotel de Vassy, Hotel de Boei, Hotel Neptunus, Appartementen de Egmonden, Lido Appartementen en Natuurlijk Appartementen in Egmond aan Zee en Strandhotel Het Hoge Duin in Wijk aan Zee. 

Lees verder over Hotel in Egmond

Andere vraag?

Heb je niet gevonden wat je zocht of nog een andere vraag? Ga dan naar onze klantenservice pagina en selecteer een ander onderwerp of stel je vraag aan ons via het contactformulier.